INTERLOCUTOR AMB ELS STI PER A PRESTACIÓ DE SERVEIS. USUARIS ADSCRITS A la UNIVERSITAT D'ALACANT Serveis Tècnics d'Investigació

Logo Serveis Tècnics d'Investigació   Serveis Tècnics d'Investigació
Serveis Tècnics d'Investigació

En relació amb la nostra prestació de servicis i a fi de preservar la propietat intel·lectual, s'informa els usuaris i usuaries que, com a norma general, l'únic interlocutor amb els STI per a qüestions científic tècniques derivades d'un servici sol·licitat, és el sol·licitant del mateix.

Quan un sol·licitant desitge autoritzar alguna persona per a gestionar la seua sol·licitud, haurà de comunicar-ho als STI de la manera següent:

(1) No aplica als resultats de la tècnica de RMN, el lliurament de la qual es gestiona de manera diferent, ni a aquells resultats que per les seues característiques informàtiques requerisquen de recursos diferents als disponibles en la bústia de resultats.